neděle 2. března 2014

LADYBOX únor 2014

Krásný den všem,

tentokrát jsem měla doručení Ladyboxu trochu dramatičtější, přepravní firma In Time to tentokrát trochu nezvládla, takže jsem ho dostala až o 2 dny později. Ale byla to výjimka, jinak doručují dobře, takže budiž jim odpuštěno :-) No a přes týden jsem doma až večer a to už nic nenafotím, takže zbývá víkend. Prostě pozdě, ale přece :-)

Na tenhle únorový Ladybox jsem se opravdu těšila, sliboval být moc pěkný. A musím říct, že se opravdu povedl. Nejen, že je tak nějak barevně sladěný obsah a krabička (miluju věci tón v tónu), ale s obsahem jsem, musím říct, opravdu spokojená.

Krabička je světlounce růžová, jako tradičně bytelná a moc pěkná. Jinak s krabičkami od minulých Ladyboxů mám další úmysly, uvidíte brzy :-)


Po otevření klasicky najdete úvodní uvítací dopis na pěkném lesklém tuhém papíru, z druhé strany je přehled přiložených produktů.




V tomto Ladyboxu jsou v podstatě 4 plná balení výrobků, 2x vzorečky a dárek. To bylo velmi příjemné zjištění.
Největší místo v krabičce zaujímá Hand & Body Lotion od firmy NevO, vůně French Vanilla.
Avizováno: Jedinečné mléko na ruce a tělo pro každodenní použití. Obsahuje přírodní minerály z Mrtvého moře a proteiny, lehce se vstřebává do pokožky a dodává jí potřebnou vlhkost a výživu. Jedičný krém s omamnou vůní levandule a vanilky. Vhodné pro suchou a namáhanou pokožku.
Můj názor: Musím jen souhlasit. Sice bytostně nesnáším cokoliv co voní po vanilce, ale tady jí ta levandule nějak převálcuje, či co :-), takže parfemace je příjemná, konzistence ne moc řídká, rychle se vpíjí do pokožky, takže nehrozí, že musíte dlouho čekat, než se můžete obléct. Prostě naprostá spokojenost. Navíc sama bych si ho asi nekoupila, poněvadž toto plné balní stojí 350,- Kč za 230 ml, což mi přijde opravdu dost. Takže za něj Ladyboxu opravdu děkuju.


Dalším výrobkem, který mě moc potěšil jsou Kompaktní oční stíny LilyLolo. Tahle značka, přiznám se, mi nic neříká, ale stíny se mi moc líbí. Já jsem obdržela odstín PLUM CRAZY, což představuje kombinaci čokoládově hnědé a světloučce růžové barvy:
Avizováno: Jednoduchá paletka obsahuje dva oční stíny, které se vzájemně barevně doplňují. Kompaktní stíny mají přírodní složení, hedvábnou strukturu, snadno se nanáší a nabízí dlouhotrvající barvu.
Můj názor: Barvičky jsou to moc pěkné, krásně spolu ladí, jsou opravdu takové hedvábné, sametové, dobře se nanáší, jdou na oku pěkně blendovat. Jediné s čím bych asi moc nesouhlasila, je to že dlouho vydrží. Když jsem pro vás dělala ten vzoreček na ruce, po chvíli mi z ruky naprosto zmizely. Uvidím jak to bude vypadat na očích. Jinak cena těchto stínů je 340,- Kč, což mi za jedny mrňavé stíny přijde hooodně moc. Ale jsou příjemné.




Pak tu máme v plném balení Lesk na rty Paese, já jsem obdržela bezbarvou variantu.
Avizováno: dodává velmi přirozeného lesku, dlouhodobě hydratuje a pečuje o jemnou pokožku rtů celé hodiny. Snadno se nanáší.
Můj názor: Lesky sem tam používám, mám i nějaké bezbarvé, těžko říct jestli se tento zařadí mezi mé oblíbené. Nanáší se dobře, má pěnový aplikátor. Dělá na mě dojem, jako bych si na rty mazala nějaký olejíček, docela příjemné.Musím zkusit víckrát, abych mohla říct pořádný názor. Stálá cena 70,- Kč.


Posledním plným produktem v této krabičce je Diamantová výživa na nehty od firmy Jordana
Avizováno: Nehtová výživa obsahuje diamantový prach, který zpevňuje křehké nehty. Při pravidelném používání budou vaše nehty silnější a krásnější, navíc neodolatelně lesklé a pevné.
Můj názor: Zatím jsem vyzkoušela jednou, nehty jsou potom opravdu dlouho krásně lesklé, myslím, že pro ty, kdo mají slaboučké nehty to bude výborný pomocník. Cena 49,- Kč.


Pak tu máme vzoreček Sprchový balzám Levandule Santal od Dr.Hauschka. V Ladyboxu je 10ml vzoreček, plné balení má 200 ml. O kosmetice Dr.Hauscha jsem slyšela, zatím jsem neměla možnost jí zkusit, takže jsem byla hodně zvědavá.
Avizováno: Santalové dřevo ve spojení s aromatickou levandulí nabízí uvolňující a zklidňující péči o tělo i mysl. Pro přirozenou rovnováhu a sametově hebkou pokožku.
Můj názor: Balzám má příjemnou lehce krémovou konzistenci, přijde mi, že téměř nepění, což není až takový problém. Největší problém, který s ním mám, je to, že mi fakt smrdí. Mám ráda vůni santalového dřeva v parfémech, ale tady ho nějak necítím. Přijde mi to jako bych z toho cítila nějaké úklidové prostředky. Takže za mě rozhodně ne.
Ale je to samozřejmě můj subjektivní názor. Cena za plné balení 256,- Kč.


Poslední součástí únorové krabičky byly vzorky arabských parfémů. Já jsem obdržela vzorky ATTAR LUCKY a AL QURAISHI.
Avizováno: Arabské parfémy vyrobené z nekvalitnějších vonných esenci vydrží nekonečně dlouho. Získají si vás tajemnou a podmanivou vůní pohádkového Orientu.
Můj názor: S arabskými parfémy jsem ještě neměla tu čest, ale asi bych si je představila jako hodně těžké vůně plné různých dojmů. Musím říct, že moje dva vzorky mě příjemně překvapily. Jsou na olejové bázi, a opravdu dlouho vydrží. Vyzkoušela jsem ho v poledne a ještě večer mi na zápěstí v pohodě voněl.
AL QURAISHI je typ sladší pižmové vůně, avizována je jako unisex. Je moc zajímavá, vůbec by mě jako parfém neurazila.
ATTAR LUCKY je dámský parfemovaný olej s květinovou vůní v evropském stylu. Já jsem naopak přesvědčená, že tahle vůně mi evokuje ten arabský svět víc než ten evropský. Je silnější, ale neuráží mě.
Jo a ještě musím dodat, že v obou parfémech je vanilka. Nevím proč, ale tady mi to zas vůbec nevadí. Já se snad nakonec naučím mít ji ráda :-)))


Poslední věcičkou a vlastně dárkem mimo pořadí byl nožíček na řezání nehtové kůžičky od firmy NevO. Tuším, že už jeden někde doma mám, ale taková věcička se vždycky hodí, ne?


Takžeee.. Pokud bych měla únorový Ladybox nějak shrnout, za mě určitě velká spokojenost. Téměř všechny produkty se mi líbí (holt Dr.Hauschka nezaujal) a už mám cukání objednat březnovou kolekci, která slibuje samé BIO produkty. Pokud bude také tak vydařená, bude to super.
A co vy? Kupujete si Ladybox taky? A jak jste spokojené?



Žádné komentáře:

Okomentovat